tirsdag den 12. december 2006

Jeg har dårlig samvittighed, Lillemanden skal have lagt dræn i dag og jeg kan ikke være der for ham, Gemalen er ovenud kompetent til at passe ham, men jeg synes jeg fejler når jeg ikke personligt er der for at passe på ham.
På den anden side misunder jeg ikke gemalen at skulle underholde Lillemanden der ikke må få mad efter kl. 9:15, Lillemanden er nemlig et rigtigt madøre så det skal nok blive sjovt, not.

Ydermere tager jeg så fra ham igen en time efter jeg er kommet hjem og ser ham ikke mere før i morgen, for tirsdag er jo strikkecafe og Gemalen synes jeg skal af sted, man kan da ikke andet end elske sådan en mand.

Rent arbejdsmæssigt så mener både mine instruktører og jeg selv at jeg er klar til at rykke ud i mit faste team, så det gør jeg i morgen, sammen med en af mine medkursister, det bliver især spændene da vi tre der skal i det samme team kommer til at sidde som autoriteter indenfor vores felt i teamet, da de andre teammedlemmer sidder med andre processer.

Og så har Frida ganske rigtigt spottet at jeg fik skrevet forkert i sidste indlæg, mit brug af dit garnlager medlemskab udløber først 10.06.07, mon det er fordi 6 mdr. er meget lang tid ikke at indkøbe/hamstre nyt garn der fik mig til at regne fejl?

Håber at kunne vise jer billede at et par færdige sokker i næste indlæg.

God tirsdag.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Line
jeg kan helt klart føle med dig, men du skal ikke have dårlig samvittighed, Selvfølgelig kan din mand være mindst lige så god som dig. Vi kvinder synes bare at mor er bedst. Far er tit bedre da mænd pylrer på en anden måde. Du skal istedet være stolt over at have en mand der vil være der for dine børb både i de sjove og kedelige situationer. Fat mod og tro på din mand han er helt super.
Hvis du alligevel får svært ved at gå i aften, så vent med at komme til lidt senere det er da ikke noget problem,, vi er der jo til 22.00 og han sover vel før den tid.
Stort kram