søndag den 10. december 2006

Juletræet blev hjembragt


nå ja næsten da, lige pt. står det hos Farfar og Farmor, men planen er at gemalen henter det med hjem i løbet af ugen der kommer.

Hvert år siden Datteren kom til har vi haft til vane at hente juletræ 4. søndag i advent, eller 3. hvis den 4. ligger for tæt på den 24., sidste år havde Farmor lungebetændelse så vi måtte skove det uden dem og i år fik vi et tilbud vi ikke kunne takke nej til, da det også betød, godteposer, småkager, øl og vand og allerbedst levende musik.

Det var super hyggeligt, mange tak til Erik og Lene.

Og så tog jeg springet og meldte mig til brug dit garnlager jeg har meldt mig for 6 måneder og på forhånd meldt ud at min solde dag bliver den lørdag strikkecafeen drager til Klippan Yllefabrik på hamstrings togt.

Mit lager vejer d.d. 12,686 g lad os håbe at jeg får reduceret lidt i det inden den 10.05.07

1 kommentar:

Fríða sagde ...

hej hej, til lykke med det fine juletræ.
ville bare påpege at ifölge min kalender er de 6 mån ikke slut indtil 10.06.07. og ikke 10.05. som du skriver!
kh.Frida