lørdag den 28. juli 2007

Nye bøger/New books

Jeg blev nød til det, jeg måtte brae have dem.



Efter at have gennemset disse bøger rigtigt mange gange og set flere af modellerne strikket op måtte jeg bare eje dem, og i går landene de i min postkasse.
Jeg får dog ikke tid til at nyde dem da vores flyttekasser også er ankommet så fra nu står den på nedpakning.

I dag er det dog mest Farfars 60 års fødselsdagsfest vi tænker på.

I had to, I just had to get these 2 books, The 1 one Gulerødder og Hønsefødder are full of great knitting for kids in the age from 2 to 8, so both kids can get some from the same book.
The second book have some beautiful patternes for adults.

And then I signed up for Ravelry and Socktopia after hearing such great things from both out there in blogland.

Ingen kommentarer: