mandag den 2. juli 2007

Endelig på banen igen/finally back


Tur til Sverige
Originally uploaded by lmobak
Min PC har ikke været helt rask et stykke tid og i sidste uge tog vi konsekvensen og slettede alt og begyndte forfra, den er stadig små syg, men er nu i en brug bar stand.

Vi påbegyndte vores ferie fredag d. 22 og mandag drog vi til Sverige efter en ret stresset formiddag, Datteren skulle i skole på den nye skole, mindste katten skulle syes efter en bid fra en ræv og vi skulle skrive under på salget af vores hus.

Første stop på vores Sverige tur har et lyn visit hos Oldemor i Ystad hvor vi lejede en lille hytte på campingpladsen.
Tirsdag morgen var jeg så uheldig/klodset at forstuve foden, men jeg bed tænderne sammen og vi tog videre til den yndigste ødegård i Småland og pudsigt nok så havde den samme grundplan som vores nye hus.
Desværre regnede det næste uafbrudt så det var hovedsagelig indendørs sysler vi hyggede os med, men en tur ud fik ungerne og farmand da.
Torsdag morgen varslede de yderligere oversvømmelser i Småland så vi besluttede at vende snuen hjem til Danmark.
På vejen hjem kørte vi forbi Klippan og hvad var så mere naturligt end at droppe et smut forbi, vi ankom 15 min før åbningstid, men den venlige butikspasser dansk for øvrigt lukkede os ind.
Jeg fik lidt bomuld til Datterens hæklede bølgetæppe som jeg påbegyndte på turen.

My Pc has not been well for a while and last week we reinstaled all software and it doing better, not quit well but better.

We started oure summer holliday Friday June 22. and Monday we left for Sweden after a rather hectic morning, because the dautgher had to attend school, the youngst cat that to have stitches after a bit from a fox and we had to sign the sale of oure house.

First stop on our journy was a fast visit to great grandmother in Ystad unfortunately, I feel and sprained my ankle.
After lunch Tuesday we continued to a hut in the Saamlandske forest, rain and a throbbing foot cut our holliday short.

I’ve started a weave blanket for the princesses.

4 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Hej Line
velkommen tilbage. skriver du at I har fået solgt jeres hus, iså fald stort tillykke.
Glæder mig til at se dig i morgen.

Anonym sagde ...

Hej Line,
Tillykke med salget. Vil du løfte sløret for, hvor I skal flytte hen. Sidst havde I jo kig på noget i nærheden af mig - og Dianalund.
Mange hilsener Lene

Anonym sagde ...

Hej Line

Hvor vildt dejlig læsning,Tillykke med salget af huset PERFEKT,håber i er kommet godt ind i købmandsgården?!

Ja vejret er ikke det bedste,vi har været ved vejlby klit i jylland og igår vendte vi så snuden hjemad,haven var ikke stor nok til børneleg med regntøj på,så hjem de 2 store havde gjort os mindre åndsvage!!!

Endnu engang tillykke med salget af huset,det gjorde mig så glad på jeres vegne.

Knus Dorthe71

Tina Olsen sagde ...

Tillykke Line, jeg har jo hørt om hussalget, hvor er det bare skønt for jer.. og hvor var det dog godt i købte det nye hus;-))
Men sikke en sveriges tur i der fik.. øv- bøv.. håber også det går bedre med foden..
Knus fra mig til dig