tirsdag den 17. juli 2007

Livstegn/lifesigns

Jeg er her endnu, men tiden er knap, sommerferien er ovre for denne gang og jeg er tilbage på min pind, nu med nye vagter.

Strikkemæssigt går det trægt, ikke meget bliver lavet, jeg har dog fundet et mønster til Hippiekluden og har fået strikket det op så jeg har noget at vise de andre.

Tirsdag fik vi nøglen til vores nye hus og vi tilbragte de sidste dage af vores ferie der nede og vi nød det.

Siden sidst er min PC afgået ved døden og en lille ny har fået plads i familien, denne gang har vi valgt at købe en laptop og uh hvor er den fin.

Billeder må I tænke jer til, har ikke lige mit kamera med på arbejde, bare rolig jeg møder ikke før kl. 8..

I'm still here, but time is not on my side, the vacation is over and I’m back at work, now with a new schedule.

I’m not knitting much, but I have found my pattern for the Hippiescarf and have knitted it up for the others to see.

Tuesday we got the keys to the new house, and we spent the last days of the vacation in the new house and boy how we enjoyed it.

Since the last time I wrote, my PC died and we bought a laptop to replace it, and oh it’s so fine.

You will have to imagine pictures, as I don’t have my camera with me.

Ingen kommentarer: