torsdag den 11. september 2008

Mere ynk

Advarsel ynk forude, så alle der er død træt af at høre om en skilsmisseramt kvinde surf videre nu!!!!!

Er I gået?


Godt, jo nu skal I bare høre...

Gemalen informerede mig ved endt arbejdsdag om at jo han og ex veninden har påbegyndt et forhold, ville ikke komme ind på hvor længe, men jeg

Nu sidder jeg så her med en ubændig lyst til at kontakte hendes kommende ex. og bekræfte hans formodning, men jeg tøjler mine impulser, jeg vil ikke sidde med en dårlig smag i munden om 6 mdr. fordi jeg ikke kunne syre mig.

Jeg leger med tanken om at sende hende en sms hvori jeg tager afsked i et pænt sprog og fortælle hvordan jeg synes hun har behandlet mig.

Tak fordi I lånte mig lidt tid.

4 kommentarer:

Jane sagde ...

For f..... da Line holder de da aldrig op med at gøre dig ondt??
Jeg føler oprigtigt med dig. Ved hvor svært du har det lige nu!

Kæmpeknus

Tina sagde ...

Læs du bare af Line, det har man brug for!! og jeg læser gerne med!

Du skal ikke nedværdige dig til at reagere imod dem. For ingen af jer redder noget som helst ved det! Men vend dem ryggen, rank dig og fortæl digselv du er langt bedre off uden dem!! :) Knus herfra!

Anonym sagde ...

Hej Line,
Vi er her endnu, så læs du bare af på os. Du må stå model til meget, men vi er hos dig.
Skid dem en lang march og hold hovedet højt.
Hilsen
Anne

Anonym sagde ...

Kære Line. Giv dog slip på dem og hvad de gør og hvordan de er - skil dig fra dem - det er det, en skilsmisse også er: Man giver slip, lægger det bag sig, befrier sig for byrden, akkurat som når man tager en tung rygsæk af, - spild ikke mere af din værdifulde tid og energi på dem og det. For så binder du dig bare mere til dem, og det er vel ikke det, du vil, vel? Knus Lene