mandag den 8. september 2008

February lady sweater færdig

Så er min første trøje strikket til mig af mig færdig, nå ja den mangler hægter a la hægterne på norske trøjer, men hvad hedder sådan nogle og hvor køber jeg dem henne?



FAKTA BOX:

Mønster: February Lady Sweater af Pamela Wynne
Garn: Klippan Tuna
Pinde: 5 mm
Forbrug: 322 g første forbrug på mit yarn-o-meter juhu
Ændringer: Ingen hul række længere ærmer.
Hot/Not: Hot, jeg er så stolt af mig selv.

I morgen har jeg fri, vi skal en tur i statsamtet og jeg er ikke rolig før det er overstået.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

De norske hægter kan du købe i Sommerfuglen tror jeg.
Held og lykke i morgen.
KH Lise

Anonym sagde ...

Undskyld Line, det var her jeg havde set dem. http://www.sysle.dk/shop/category.asp?id=381
KH Lise

Anonym sagde ...

hej line

håber jeg kan nå det, lykke til med idag.

rigtig mange tanker herfra dorthe71

IF Stjernen sagde ...

Stof og stil har dem - http://www.stofogstil.dk/Katalog/Sytilbehoer.aspx?group_id=4898

Håber det gik godt i dag.

Knus Britta

Lene Sophie sagde ...

Til lykke med din fls. Den er blevet rigtig flot, måske skulle jeg også overveje lange ærmer i min.