torsdag den 11. september 2008

En ode til min bedste veninde.

I har alle været fantastiske til at heppe, trøste og bare lægge et øre til mine genvordigheder, men Gitte min allerbedste veninde er i dag blevet min redning.

For en halv time siden var jeg nedbøjet og rasende ulykkelig over det bedrag de har udsat mig for, men Gitte gav mig nøglen til at få genopretning og det uden at overskride grænsen til det nedværdigende.

Recepten er som følger: …. Nej ved nærmere eftertanke så få I løsningen når det er faldet på plads, de kender begge min blog og selvom jeg ikke tror de læser med så kan man aldrig vide.

Men læsere jeg lover at min oprejsning bliver raffineret og helt igennem sund og reel.

Nu vil jeg gå i bad og så vil jeg sove de retfærdiges søvn, det er jeg berettiget til og jeg fortjener det sgu…..

GITTE igen tusind tak du har redet min mentale sundhed.

Ingen kommentarer: