onsdag den 16. juli 2008

Prinsen var på besøg



Lige om lidt skal Lillemanden alias "gor drajn" starte i børnehave og I dag tog vi et smut forbi på besøg.

Han opfører sig som han ejede hele børnehaven og nød at lege på legepladsen, ja selv storesøster lod til at hygge sig.

Mens vi var der fik han, hans helt egen kop med navn, egen skuffe med navn og plads i garderoben også med navn.




Og så en lille note til sidste indlæg.
Der kræves meget mod af mig før jeg tør stole på venskab fra et andet menneske, jeg giver gerne mit ud, men har meget svært ved at tro på at andre kan skænke det samme til mig.
Men jeg har taget mod til mig og håber på det bedste.

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Kære Line. tænk at lillemanden allerede skal i børnehave, det er så vildt.
Godt du fik luft og klaret tankerne, det var du åbenbart ikke den eneste der gjorde. pøj pøj
Dorthe