søndag den 27. juli 2008

Jeg er ingen engel

Med mit sidste indlæg kunne det se ud som om jeg mente at jeg var en ren engel og en bedre forældre end ex gemalen, intet kunne være længere fra sandheden.

Efter jeg havde fået ungerne i seng i går faldt jeg selv i søvn og vågnede lige omkring midnat og pludselig slog det mig

F..k jeg havde glemt at give Datteren hendes medicin.

Ud af fjerne ned og gøre den klar op og ruske liv i prinsessen og give hende medicinen, det skulle nødigt hedde sig at jeg var skyld i at hun bliver syg igen.

Og ang. Datteren så har de fundet ud af at hendes infektioner skyldes at hun holder sig og at hun ikke giver sig tid til at tømme blæren helt.

Prøven på Næstved viste at der havde været tale om en nyrebækkenbetændelse og hun har arvæv på højre nyre, ydermere er der nedsat funktion i den nyre, men det kan skyldes infektionen, så hun skal til endnu en undersøgelse om 6 mdr.

3 kommentarer:

Tina sagde ...

Jeg så nu ikke indlægget som sådan ;) Og det med at du glemte din datters medicin ser jeg nu kun som menneskeligt. Hvis du derimod opdagede fejlen og ikke GAD gøre noget ved det, var det nok en anden sag ;)

PUHA... sidsteår var jeg igennem en gang nyrebækkenbetændelse og en stoppet nyre, der var dobb. så stor som normalt. Jeg var indlagt og fik en voooldsom penicilinkur. Nøj jeg havde det skidt.
Stakkels lille pus, jeg tro rjeg ved hvordan hun har det!! Giv hende et knus fra mig :)

Tina sagde ...

Nah jeg lyver.. det var ikke i vinters, men sidste vinter ;) Ikke så vigtigt men..

LindaT, Kastrup sagde ...

Hej, næ du er ingen engel, du er bare en helt normal forælder. Det er vel ikk' så ringe endda?
Hvor betrykkende at der nu er sat ord på din datters problematik, så er det unægteligt noget lettere at arbejde sig igennem. LindaT