søndag den 15. februar 2009

lidt så uendelig lidt.


Der sker ikke meget på den kreative front for tiden, kræfterne bliver koncentreret andet steds, men ind i mellem bliver pindene samlet op og jeg strikker en lap til mit evigheds projekt, et Shelly Kang tæppe, jeg er mile vidt fra målet, men pyt, elsker at få brugt hver enkelt lille ret strømpegarn jeg ejer.

Min Green Gable nærmer sig også noget der lugter af enden, men jeg havde glemt indtagningerne i bullen og havde egentligt droppe dem, men det går ikke, den ser farlig ud som den er nu, men jeg strikker lige ærmerne først.

En masse god strikkekarma til alle.

Åh jo, jeg vil lige fortælle 2 små solstråle historier.

1. Chancestrikkeren opfattede at jeg stod uden vaskemaskine og viste mig i retning af en, som bare skal hentes. Tak Tina, det var en dejlig mail at få.

2. vores beboereformand kom forbi og spurgte om jeg kunne bruge lidt flethegn til min nye have da en fraflytter skulle pille hendes ned og så kom han til at tænke på mig.

Jeg glæder mig over hvor mange gode omtanksfulde mennesker der færdes i dette land og i min nærhed, det være sig på nettet og in real life.

Og så har jeg endelig fået en tid til samtale i statsforvaltningen, så d. 5. marts kan der forhåbentlig komme styr på mit og ungernes fremtidige liv.

Tak til alle jer der læser med, I giver så meget, bare ved at være der.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Line

Tak for dine ord og hvor dejligt med et par solstråle historier.

Sig til hvis du mangler kopper, dybe tallerkner, det er hvad jeg kan byde ind med.

håber vi ses d. 28 feb. knus fra Dorthe 71 NB