søndag den 22. februar 2009

Det snurrer lystig



Så fik jeg endelig vaskemaskinen i hus, jeg endt med en helt ny da jeg ved min mors hjælp fik mulighed for det.
Og efter at ores søde formand havde tilsluttet vandet har jeg fået vasket til den stor guldmedajle, men den smider vand, meget vand når jeg vasker uld og skånevask så jeg må ringe og bede om at de kigger på den hurtigst mulig.



Lørdag fik jeg ungerne i hus, da boligforeningen holdte fastelavnsfest, Sønnen endte som kattekonge og de nød det begge to efter festen endte jeg med at have huset fuld af unger hvor af en overnattede, heldigvis havde jeg lige invisteret i 2 foldud madraser som kunne ligge under ungernes senge til samme formål.



Jeg havde ellers meldt mig til strik in hos Dorte B, men da jeg efter visses menning ikke har hverken ret eller om muligt lever et selvstændigt liv, så blev den plan hurtigt sløjfet.

Mandag kom bare an.

Ingen kommentarer: