tirsdag den 1. april 2008

Odd til en fødselar /Odd to a birthday boy

Så er det i dag at denne fantastiske mand fylder år, det forgangne år har ikke været uden sine bump, men mine damer og herre, han er det hele værd, hver tåre, hvert smil.

Han har holdt mig ud i 11+ år har været der igennem sygdom og opgør med en alkoholisk mor (min), hussalg x 2 der trak i langdrag og meget meget mere.

Han er min bedre halvdel og jeg elsker ham, come rain, come shine.

Tillykke med fødselsdagen min skat.


This is the day where my better half gains another year under his belt, this last year has not been without its obstacles, but ladies and gentlemen he is worth it, every tear and every smile.

His has stuck by me, though, sickness, the unpleasantness with my alcoholic mother, house sales x 2 that toke way longer than expected and oh so much more.

He is the one that completes’ my life, and I love him come rain come shine.

Happy Birthday my love.

Ingen kommentarer: