torsdag den 22. juni 2006

Det var de andre der lokkede


Først tak for den varme velkomst, dejligt at blive mødt med sådan en varme.

For det andet tasken, nogen har spurgt til tasken, som er en sejlertaske som min søde mand fik for år tilbage i firma julegave i det firma han var i på det tidspunkt, men den passer perfekt til strikke grej mm.

Så det garn jeg strikkede sjalet er hjertegarn Up 21 hedder det, lækkert blødt, men jeg kunne ikke se hvor jeg havde tabt masker eller lavet fejl, så det gav mig mange grå hår og så var modellen af sjalet uden en ordentlig spids og mine sjaler skal altså have en spids så derfor ryger det afsted som gave.

Jeg ville lige vise jer det sjal jeg har gang i nu strikket i Kauni effektgarn, lækkert at strikke i og formen på sjalet er fin, men men men farven er lidt for fersk for mig så det ryger også som gave, naboen har lagt billet ind på det.


Og så er strømperne taget i brug, jeg havde lagt dem til min 4 årige, så de var det første hun så da hun vågnede i morges, hun fik dem på ved en 9 tiden og har ikke haft dem af endnu, så jeg tror de er godkendt, men jeg har strikket hælen for kort og foden med, så det bliver en ommer, godt jeg har et ½ gran nøgle tilbage i den ønskede farve.










Og så var der jo lige det de andre, læs webstrikkere lokkede med, nemlig Aldi bomuldsgarn, jeg modstod hele dagen i går, men i dag måtte jeg overgive mig og jeg hjembragte i alt 10 pakker i 5 forskellige farver, desværre har der ikke noget grønt, det havde jeg ellers lige lyst til, men mon ikke jeg kan finde noget at strikke, med de farver jeg har fået.

og så har jeg et problem, jeg har lovet datteren at strikke nogle blomster til hende, men har ingen opskrift, en tur rundt på nettet skulle nok give pote, ellers kan jeg jo altid ty til webstrikkerne ;-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej

Hvis du kan bruge opskrifter på tre forskellige hæklet blomster, så kan jeg lægge dem ud på min hjemmeside.

Hilsen Tine.

Kontakt
tine@ourmailbox.dk

P.S.
Jeg håer på at få tid til at opdatere min hjemmeside i løbet af min sommeferie, for lige nu er den ikke spor spændende.