onsdag den 28. juni 2006

Av og øv


Jeg har fået vrøvl med tommelfingeren, så strikke pindene med hvile i dag, rigtigt øv når nu jeg er ved at være færdig med datterens slå om trøje og lige er kommet til at slå masker op til en trøje også til hende strikket ud i et fra ærme til ærme i mit papegøje kauni garn.

Ellers sker her ting og sager, vi er ved at sætte vores hus tilsalg og har budt på en 4-længet gård i Ruds Vedby, så kryds lige finger for at vi får den ikk'.

Hvis I er nysgerrige så se lige her ;0)

Gården ligger præsis sådan som min mand og jeg har drømt om siden vi mødte hinanden for knapt 10 år siden, men vi troede aldrig vi skulle få vores drøm opfyldt, nu vil vi forsøge at undersøge om gården der er fra 1877 har haft et navn, hvis den ikke har ja så må vi igang med at digte.

Og så var jeg i strikke café i går aftes, fra 18 til 22, super hyggeligt, men dyrt, for jeg kan ikke være afsted uden af få noget garn og nogle opskrifter med hjem.

Denne gang opskriften til datterens trøje og et sjal og så lige garn til at gøre den trøje jeg arbejder på færdig og så lige 185 g100 % vill fra evilla i en dejlig æblegrøn farve til en valket strikket taske eller noget helt andet det vil tiden vise og så er det jo lige at jeg skal bruge opskrifter til nogle blomster og blade til at pynte den med.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hejsa

Det er da en rigtig lækker ejendom. Dejlig lys og luftig. Jeg ville da krydse fingre for at alt går som det skal. Den er i hvert fald skøn!