søndag den 21. juni 2009

Strik-in i Melby


Strik-in i Melby
Originally uploaded by lmobak

I går var ungerne og jeg til strik-in i Melby, som altid var selskabet udsøgt, maden og kagerne gode og der var rigeligt.

Jeg fik sagt goddag til bloggere jeg ikke kendte og nogle jeg kendte af navn og det er jo altid hyggeligt.

Og så fik jeg endelig lov at sige goddag til Lene's Oscar og hvor er han da en dejlig bamse.

FORRESTEN så afholdes der strik-in hos mig d. 20.09.09 kl. 12.00 hvis du skulle have mulighed for at komme på disse kanter.



Yesterday the kids and I was at a knit-in in Melby near Frederiksværk. As always the company was great, the food was good and pleantyful.

I meet knitters I didn't know and some I knew of and that Is always a treat.

I finaly managed to meet Lene's Oscar and oh what a lovly big bear he is.

5 kommentarer:

Merete sagde ...

Tusind tak for en god dag igår. Skønt at få talt med dig.
Merete

PS: Hvor er det ærgeligt at man ikke kan klikke dine billeder større

Nanna (123strik) sagde ...

Tak for sidst ;-)

Jeg ville også gerne se dine billeder lidt større - men kan ikke da de er "private". Mon du har mulighed for at ændre på dette?

Lene sagde ...

Hej Line,
Oscar takker mange gange for det fine billede + tekst. Dit ? ved billed 7 er Vivi Aggergaard.

LineMo sagde ...

Nu har jeg gjort billederne offentlige så håber jeg I bedre kan se hvem er der hvem.

Merete sagde ...

Tusind tak Line, for at vi måtte se billederne i stort format
Kan du have en god dag
Merete