torsdag den 11. juni 2009

Midt i regnen

Mens regnen pisker ned uden for vil jeg dele 2 smukke sted som jeg møder på min vej til og fra arbejde med jer.

While the rain falling hard outside, I will share 2 beautiful places I meet on my way to and from work with you.



Pletten med lupiner er ganske tæt på mit arbejde og jeg elsker lupiner, da jeg første gang blev husejer for mange mange år siden lå der en forladt sommerhus grund i nærheden, hvor der også stod et utal af lupiner og jeg nød at vandre igennem dem.

the patch with lupines are quite close to my work and I love lupines, many years ago there was an abandoned cottage in the grounds nearby, which also had a myriad of lupines and I enjoyed walking through them.



Marken med kornblomster og valmuer kombinere 2 af mine ynglings sommerblomster og jeg er så heldig at den mark ligger lige i nærheden af hvor jeg bor og jeg skal forsøge at få et bedre billede en dag hvor det ikke regner.
The field of cornflowers and poppys combines 2 of my favorite summer flowers and I am so lucky that the field is just near where I live and I will try to get a better picture on a day where it is not raining.

Ingen kommentarer: