søndag den 26. april 2009

Der er sommer det er sol og det er søndag

Nå ja sommer er det vel ikke men temperaturen er på sommer og solen bager og det er søndag så kan vi ikke lade som om...



I går mens datteren var til fødselsdag tog sønnen og jeg i et byggemarkede og blandt andre ting kom der en skruemaskine med hjem.
Efter endt opladning, fik jeg skruet mine riste op og hængt mine redskaber op så nu er der igen plads i køkkenskufferne.



Sønnen er et lærkebarn så solen var knapt begyndt at varme før de nye støttehjul, nu monteret rigtigt med hjælp fra formanden, blev indviet og er du tosset hvor kan han komme hurtigt frem.



Datteren kom op og vi fik lokket hende ud på rulleskøjter, dog intet billede af det, bagefter tog sønnen lige 2 min. efter badet.



Så blev det tid til at få samlet de nye reoler til skuret og jeg fik også monteret låsen på datterens cykel og efter en oprydning er der lidt plads i skuret igen.



Nu er der dømt pause og man kan finde mig her lige midt i solen, mens sønnen henter alle hans biler ud til inspektion og lovprisning.

Nyd resten af søndagen og lad som om det vitterligt er sommer, det vil jeg i hvert til fald.

Ingen kommentarer: