lørdag den 4. juli 2009

Udenfor mit vindue er der… fulgesang og morgenlyde fra naboerne.


Jeg tænker på… Hvad jeg mon skal tage med til strik-in senere i dag.


Jeg er taknemmelig for… at ex’en har ladet mig få et stjålent øjeblik med ungerne.


I køkkenet er der… danske rod og atter rod, men jeg vil hellere bruge tiden sammen med ungerne end med at lave husarbejde.


Jeg er klædt i… hvide knickers og en lang tunika.


Jeg laver… så lidt som muligt så længe ungerne er her, de skal bare nydes.


Jeg skal… vande mine zinkspande senere men først skal jeg til strik-in.


Jeg læser… Making Money af Terry Pratchett.


Jeg håber… den næste uge vil gå hurtigt så jeg ikke kommer til at savne ungerne alt for meget og at Datteren får lov at have hendes mobil tændt så hun kan ringe hvis hun får lyst.


Jeg hører… Datterens tv og Sønnen der taler til hans bøger.

Rundt om i huset… rod men det kan vente til i morgen.

En af mine yndlingsting er… at vide, at om 7 dage er ungerne hjemme igen og alt er godt.


I løbet af weekenden skal jeg nå... at rydde op, gøre rent, vaske tøj og nyde jeg har fri.


Af billeder har jeg lyst til at dele…






Outside my window there is... birdsong and sounds from the neighbors.


I am thinking of ... what I should take to the knit-in later today.


I am grateful for ... that the ex'en has allowed me to get a stolen moment with the kids.


In the kitchen there is ... a mess, but I would rather spend time with kids than with doing housework.


I wear ... white breeches and a long tunic.


I do ... as little as possible as long as kids are here.


I have to... my waters zinc buckets later but first I will go to a knit-in.


I read ... Making Money by Terry Pratchett.


I hope ... the next week will go fast so I'm not going to miss the kids too much and that the daughter is allowed to have her mobile switched on so she can call if she feels like it.

I listen to ... the daughters tv and the Son who talking to his books.

Around the house ... there is a mess but the mess can wait until tomorrow.

One of my favorite things is ... to know that about 7 days the kids are home again and everything is good.

Over the weekend I will... cleaning up, cleaning, washing clothes and enjoy my freedom.

Images I want to share ...

Ingen kommentarer: