lørdag den 4. juli 2009

På fransk visit


På fransk visit
Originally uploaded by lmobak
Jeg nyder i den grad at have ungerne hjemme på et fransk visit (red. hvad er et fransk visit egentlig har forsøgt at slå det op uden held)

Ex. har været så rar at give mig mulighed for at være sammen med ungerne i dag efter dangens arbejde og så bliver de hentet i morgen kl.11.

Det er som om min verden falder lidt mere i hak når jeg ved de ligger trykt i deres senge her hos mig og at jeg kan smutte indenfor og stjæle mig til et extra minut med dejligt afslappede og sovende børn.

Jeg siger mange tak til ex'en.

I enjoy so very much to have kids at home on a short visit.

The Ex. has been so kind as to give me the opportunity to be with the kids today after work and then they will be fetched tomorrow 11 am

It is as if my world fits little better when I know they are safe in their beds here with me and that I can slip in and steal an extra minute with lovely relaxed and sleeping children.

Many thanks to the ex

Ingen kommentarer: