lørdag den 30. maj 2009

May days in pictures


May days in pictures
Originally uploaded by lmobak


Denne weekend kommer som kaldet de sidste par uger har bragt mange nye overvejelser og de fleste af den slags som kræver fordybelse og svære beslutninger.

Jeg faldt over en ny gruppe på Flickr som jeg gerne vil dele med jer.

Kan I huske der på et tidspunkt var en programrække om kvinder?
Nå men i en af dem viste kvinder af alle aldre indholdet af deres tasker og det gjorde indtryk, så da jeg faldt over "what's in your bag" gruppen kunne jeg ikke modstå fristelsen.



Jeg strikker skam men det er ikke meget jeg kan vise frem.
Sønnens børnehave har lavet kunst og jeg var så heldig og få hans selvportræt med hjem, jeg synes det er god.



Jeg faldt over en anden must have i dag, nemlig et etui til mine bind, ikke lige noget man gerne reklamere med, men man kan ikke komme uden om dem som kvinde i den føde dygtige alder.



Er der nogen der kan fortælle mig hvad disse hedder?

Breakfast at Tiffany's venter og jeg vil smide fødderne op i sofaen.

Forresten så skal jeg til strik-in i morgen på Amager, ses vi?

Ingen kommentarer: