lørdag den 4. april 2009

Det føles næsten som sommer

Dagen burde være brugt til at gøre rent, rydde op og borrer huller, men istedet er den blevet brugt til at hente mine nye briller og nyde solen og varmen, på min store tearesse føles det næsten som sommer.



De er meget anderledes end dem jeg normalt går med, men tiden er til forandring og jeg er top klar.



For et par uger siden var mine gamle naboer så søde at kører de fleste af mine zinkbaljer fra mit gamle hjem til mit nye.
De der står tilbage har ex'en fået lov af låne indtil huset er solgt.
I en af de 2 som jeg ikke selv kan bakse rundt med står der 4 silkepæoner og bonderoser og de er på vej, se bare.



Det er også lukkedes mig at gøre et par sokker til datteren min færdige, de er ikke smukke, men farverige det er de. og vejer præcis 50 g og en % mere på mit sokkegarn-o-meter.

Ingen kommentarer: