søndag den 1. oktober 2006

Så går det løs/And of we go



1. oktober er startskudet for denne knit-along og jeg lægger ud med at få færdiggjort mine gennemsigtige gummistøvle strømper, og jeg elsker dem.

1. October means the start of this knit-along and I started with the completion of my see-through rubberrainboot socks, and I love them.

Jeg har brugt 73 g Opal dreamchacher kan ikke huske farven.

I've used 73 g of Opal Dreamchacher, I can't remember the colour.

Jeg har 2 andre par på pindene, 1 par til Lillemanden og 1 par til Gemalen.

I got two other pairs of socks on the needles, one pair for my baby boy and one pair for my husband.

Og så kunne jeg ikke modstå længere, så jeg har bestilt 3 ngl. Opal Brazil 5001 herfra og nu venter jeg utålmodigt på at postmanden kommer med dem.

I've just ordered 3 skeins of Opal Brazil 5001 from this shop and I'm waiting impatiently, for the postman to deliver them to me.

Og så har jeg fundet en måde at sende den 3. gave til min hemmelige ven, denne gang skal pakken til Norge og jeg har hørt fra flere at den norske told er en killer så jeg har lokket min mosters norske kærste til at tage pakken med til norge og poste den derfra.

I've found a way to send my 3. gift in the Nordic secret friend swap, it's destination is Norway and I've heard tales of killer customs in Norway, so I've lured my aunts Norwegian boyfriend to take it back with him and post it there.

Ingen kommentarer: